Informacje ogólne
Zamówienia składane na 4sklepy.pl realizowane są przy pomocy wielu firm kurierskich. Wybór przewoźnika różni się w zależności od wielkości lub wagi przesyłki.
Do każdego zamówienia Klient otrzymuje dowód zakupu w postaci paragonu imiennego, faktury imiennej lub faktury VAT.
Dowód zakupu jest dostarczany w formie papierowej, wraz z przesyłką - zazwyczaj umieszczany jest pod listem przewozowym.
Istnieje możliwość wysłania dowodu zakupu w formie elektronicznej na podany przez Klienta adres e-mail.
Przesyłki dostarczane są wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Jeżeli zamówienie przekroczy kwotę 400 złotych, zamówienie zostanie zrealizowane z darmową dostawą.
Czas realizacji zamówienia
Zamówienia najczęściej realizowane są w ciągu 1 do 3 dni roboczych.
Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 14 dni. Wyjątkiem jest informacja w ofercie produktu o dłuższym czasie realizacji zamówienia.
W przypadku ewentualnego braku magazynowego Klient zostanie poinformowany telefonicznie bądź drogą mailową w ciągu 3 dni roboczych.
4sklepy.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru, opóźnienie lub brak realizacji wynikający z błędnie podanego adresu dostawy bądź braku dostępu do miejsca dostawy.
Informacje o dostawcach
Odbiór osobisty
Zamówienie może zostać odebrane w punkcie sprzedaży w godzinach otwarcia sklepu stacjonarnego.
Godziny otwarcia punktu odbioru zamówienia: poniedziałek – piątek | 08:00 – 16:00
Adres sklepu stacjonarnego: Kościerzyna, ul. Kapliczna 5, 83-400 Kościerzyna.
Towar zamówiony z odbiorem osobistym zostanie wydany Klientowi, który złożył zamówienie, bądź osobie przez niego upoważnionej.
W przypadku zamówienia z odbiorem osobistym Klient zostanie poinformowany wiadomością e-mail o możliwości odbioru towaru.
W przypadku braku odbioru towarów zamówionych z odbiorem osobistym w terminie 7 dni od dnia przesłania ww. wiadomości(z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy) zamówienie zostanie anulowane. Ewentualna przedpłata zostanie zwrócona przy użyciu takiego samego sposobu płatności jaki został użyty podczas składania zamówienia.
Zmiana adresu dostawy
Występuje możliwość zmiany adresu dostawy wyłącznie w momencie, gdy zamówienie nie zostało jeszcze przez nas zrealizowane. W tym przypadku prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.
W przypadku, gdy przesyłka została przez nas zrealizowana nie jest możliwe przekierowanie przez nas zamówienia. W tym przypadku należy skontaktować się z dostawcą w celu przekierowania zamówienia.
Nieodebrane zamówienia
W zależności od kuriera wykonywane są 2-3 próby dostarczenia przesyłki.
W przypadku, gdy towar nie zostanie odebrany w terminie wyznaczonym przez dostawcę, przesyłka zostanie do nas zwrócona.
Zasady postępowania różnią się w zależności od przewoźnika, więc prosimy o zapoznanie się z zasadami panującymi u danego dostawcy.