Zasady reklamacji gwarancyjnej

  1. Wszystkie produkty oferowane na naszej stronie są produktami oryginalnymi, nowymi oraz pochodzącymi bezpośrednio od producenta. 
  2. Klient ma prawo do reklamacji towaru na podstawie gwarancji, jeżeli towar ma wady. Gwarancja jest udzielana przez producenta na określony czas, który jest podany w dokumencie gwarancyjnym lub na stronie producenta. Reklamacja gwarancyjna musi zostać zgłoszona przed upływem terminu gwarancji.
  3. Sklep Internetowy ma obowiązek odpowiedzieć na zgłoszenie reklamacyjne w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamacji.
  4. Koszty dostawy są pokrywane przez zgłaszającego, chyba, że gwarant zadecyduje inaczej.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana przez gwaranta, to w zależności od jego decyzji klient otrzymuje produkt naprawiony bezpłatnie, wymieniony na nowy lub w przypadku braku takiej możliwości, gwarant ma obowiązek zwrócić pieniądze za towar.
  6. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, gwarant zwróci towar do klienta, nie pokrywając kosztów związanych z wysyłką.
  7. Więcej informacji można znaleźć na stronie gwarancje.

Nadanie zwrotu

  1. Szczegółowe informacje dotyczące zwrotu towaru bez podania przyczyny dostępne są na stronie odstąpienie od umowy.
  2. Aby zgłosić reklamację produktu należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta dokładnie opisując problem związany z uszkodzonym lub niepełnym produktem. Do sprawnej oceny sytuacji pomocne będą również zdjęcia poglądowe.
  3. Do nadania zgłoszonego produktu można skorzystać z metod opisanych poniżej.

Maksymalne wymiary paczki wynoszą 64 x 38 x 41cm.

Wejdź na stronę szybkiezwroty.pl

Wypełnij formularz prawidłowymi danymi

Po wypełnieniu danych oraz zaakceptowaniu regulaminu otrzymasz powiadomienie na adres e-mail lub SMS z numerem zgłoszenia.

Gdy sklep zatwierdzi zwrot, otrzymasz wiadomość SMS lub e-mail z 10-cio cyfrowym kodem.

Zapisz kod zwrotu na paczce.

Paczkę z kodem zwrotu możesz zostawić w dowolnym paczkomacie skanując kod QR lub wpisując kod zwrotu.

W przypadku większego gabarytu przesyłki lub braku możliwości nadania paczki Paczkomatem, należy skontaktować się poprzez nasz dział obsługi klienta.

Rejestracja nowego konta

Masz już konto?
Zaloguj się lub zresetuj hasło