Zasady reklamacji gwarancyjnej
- Wszystkie produkty oferowane na naszej stronie są produktami oryginalnymi, nowymi oraz pochodzącymi bezpośrednio od producenta.
- Klient ma prawo do reklamacji towaru na podstawie gwarancji, jeżeli towar ma wady. Gwarancja jest udzielana przez producenta na określony czas, który jest podany w dokumencie gwarancyjnym lub na stronie producenta. Reklamacja gwarancyjna musi zostać zgłoszona przed upływem terminu gwarancji.
- Sklep Internetowy ma obowiązek odpowiedzieć na zgłoszenie reklamacyjne w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamacji.
- Koszty dostawy są pokrywane przez zgłaszającego, chyba, że gwarant zadecyduje inaczej.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana przez gwaranta, to w zależności od jego decyzji klient otrzymuje produkt naprawiony bezpłatnie, wymieniony na nowy lub w przypadku braku takiej możliwości, gwarant ma obowiązek zwrócić pieniądze za towar.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, gwarant zwróci towar do klienta, nie pokrywając kosztów związanych z wysyłką.
- Więcej informacji można znaleźć na stronie gwarancje.
Nadanie zwrotu
- Szczegółowe informacje dotyczące zwrotu towaru bez podania przyczyny dostępne są na stronie odstąpienie od umowy.
- Aby zgłosić reklamację produktu należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta dokładnie opisując problem związany z uszkodzonym lub niepełnym produktem. Do sprawnej oceny sytuacji pomocne będą również zdjęcia poglądowe.
- Do nadania zgłoszonego produktu można skorzystać z metod opisanych poniżej.
Maksymalne wymiary paczki wynoszą 64 x 38 x 41cm.
Wejdź na stronę szybkiezwroty.pl
Wypełnij formularz prawidłowymi danymi
Po wypełnieniu danych oraz zaakceptowaniu regulaminu otrzymasz powiadomienie na adres e-mail lub SMS z numerem zgłoszenia.
Gdy sklep zatwierdzi zwrot, otrzymasz wiadomość SMS lub e-mail z 10-cio cyfrowym kodem.
Zapisz kod zwrotu na paczce.
Paczkę z kodem zwrotu możesz zostawić w dowolnym paczkomacie skanując kod QR lub wpisując kod zwrotu.
W przypadku większego gabarytu przesyłki lub braku możliwości nadania paczki Paczkomatem, należy skontaktować się poprzez nasz dział obsługi klienta.