
Zapisz się do Newslettera
sklep@4sklepy.pl
No products in the wishlist.
Akceptujemy przelewy online, BLIK, karty płatnicze oraz płatności za pobraniem.
Prosimy o jak najszybszy kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Tak, przed jego wysyłką. W tym przypadku prosimy o kontakt.
Oferujemy dostawę kurierem, do Paczkomatu oraz odbiór osobisty.
Tak, link do śledzenia zostanie przesłany na Twój adres e-mail.
Odmów przyjęcia i spisz protokół szkody z kurierem. Jeżeli nie ma takiej możliwości, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Prosimy o natychmiastowy kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Mają Państwo 14 dni na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny.
Wypełnij formularz reklamacyjny dostępny na naszej stronie.
W przypadku uznanej reklamacji my pokrywamy koszty.
Większość produktów widocznych w sklepie internetowym jest dostępna od ręki. Status dostępności widoczny jest na stronie produktu.
Prosimy o kontakt – sprawdzimy możliwość sprowadzenia produktu.
Tak, skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów.
Mogą Państwo skorzystać z tabeli rozmiarów dostępnej przy każdym produkcie.
Tak, posiadamy specjalną linię odzieży dla kobiet
Tak, nasze produkty posiadają odpowiednie certyfikaty.
Tak, skontaktuj się z nami w celu ustalenia dostępności.
Tak, nasza oferta jest dostosowana do sezonu.
Tak, posiadamy szeroki wybór akcesoriów do nawadniania.
Tak, zapraszamy do zapoznania się z naszymi artykułami.
Tak, posiadamy szeroki asortyment produktów hydraulicznych.
Tak, skontaktuj się z nami w celu uzyskania oferty hurtowej.
Tak, nasi specjaliści są do Państwa dyspozycji.
Telefonicznie, mailowo lub przez formularz kontaktowy na stronie.
Obsługujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–16:00.
Tak, nasi doradcy chętnie pomogą telefonicznie lub mailowo.
W zakładce „Kontakt” w stopce naszej strony.
Tak, adres i godziny otwarcia znajdują się w zakładce „Kontakt”.
Wystarczy kliknąć „Zarejestruj się” i wypełnić formularz.
Tak, stosujemy szyfrowanie SSL i nie udostępniamy danych osobom trzecim.
Skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” na stronie logowania.
Tak, po zalogowaniu możesz zmienić dane w panelu klienta.
Tak, oferujemy płatność za pobraniem przy dostawie kurierem.
Tak, wybrane produkty dostępne są w systemie ratalnym. Prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów.
Tak, potwierdzenie wysyłane jest na adres e-mail po zaksięgowaniu wpłaty.
Tak, dane do przelewu podajemy na stronie „Kontakt”.
Sprawdź folder SPAM lub skontaktuj się z nami.
Skontaktuj się z nami – natychmiast rozwiążemy problem.
Skontaktuj się z nami, sprawdzimy status przesyłki.
Tad-Met Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 16:00
TAD-MET Sp. z O.O. Sp. K. 2025 Wszystkie prawa zastrzeżone.
Płatności obsługuje tPay